.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
30 میلیون و 500هزار رأی شمارش شد
وزارت کشور: احمدی نژاد برد / واکنش میرحسین/ جشن حامیان احمدی نژاد
پس از اعلام نتایج اولیه آرا که از برتری احمدی نژاد در انتخابات حکایت داشت ، حامیان احمدی نژاد در شهرهای مختلف در مقابل ستادهای وی تجمع کرده و به جشن و شادمانی پرداختند...
وزارت کشور: احمدی نژاد برد / واکنش میرحسین/ جشن حامیان احمدی نژاد


به گزارش عصر ایران ، منابع نزدیک به دولت خبر از آمار غیر رسمی شمارش آرا چنین خبر می دهند:
36 میلیون رای
24 میلیون احمدی‌نژاد
بقیه آرا متعلق به موسوی، کروبی، رضایی و باطله

آمار رسمی وزارت کشور

ستاد انتخابات كشور جديدترين نتايج شمارش آرا تا ساعت 8:45 بامداد 23 خرداد را اعلام كرد.
ستاد انتخابات جديدترين نتايج شمارش آرا در ساعت 8:45 بامداد 23 خرداد را به اين شرح اعلام كرد:
از مجموع تعداد 37420 صندوق‌ شمارش شده (81.85 درصد كل صندوق‌ها)، 30 ميليون و 506 هزار و 422 راي شمارش شده، محمود احمدي‌نژاد 19761433 راي معادل 64.77 درصد، ميرحسين موسوي خامنه با 9841056 راي معادل 32.25 درصد، محسن رضايي ميرقائد 633048 راي معادل 2.07 درصد، مهدي كروبي با 270885 راي معادل 0.88 درصد حائز آراي راي‌دهندگان شدند.

میر حسین موسوی:برنده قطعی انتخابات بنده هستم

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به اطلاعات بنده در سطح کشور برنده قطعی این انتخابات بنده هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، میرحسین موسوی در کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی با بیان اینکه دولت قدر حضور گسترده مردم در انتخابات را ندانسته است اظهار داشت: با توجه به اطلاعات بنده در سطح کشور برنده قطعی این انتخابات بنده هستم.

وی افزود: اطلاعات ما مربوط به مواردی است که ازسطح استانها گرفته ایم و این درحالی بود که با مسائل بسیاری در سطح استانها از جمله عدم رسیدن تعرفه ها در موعد مقرر و مواردی از این دست مواجه بودیم.

میر حسین موسوی از برخوردهای رسانه های عمومی، دستگاههای دولتی از جمله وزارت کشور در عرصه برگزاری انتخابات انتقاد کرد و گفت: به رغم مسائل بسیار اطلاع داریم که اقبال مردم بسیار گسترده و بی نظیر بوده و بر این اساس می خواهم خدمت شما عرض کنم که ما تمام این موارد را خارج از قانون و تخلف می دانیم و بنده با پشتیبانی مردم تمام این موارد را پیگیری خواهم کرد و از آنها نخواهم گذشت چرا که ما باید این امانت الهی را حفظ کنیم و از آن نگذریم.

موسوی همچنین با صدور بیانیه ای اعلام پیروزی کرد و از مردم خواست برای جشن پیروزی خود را آماده کنند .
این بیانیه با اعتراض شدید استاندار تهران مواجه شد.

استاندار تهران: میرحسین تنش آفرینی می کند

استاندار تهران بيانيه ميرحسين موسوي را مصداق تنش‌آفريني و بي‌اعتنايي به رأي مردم دانست.

مرتضي تمدن استاندار تهران در گفتگو با فارس گفت: انتخابات رياست جمهوري در اين دوره با حضور نمايندگان كانديداها به سر صندوق‌هاي رأي و ناظران شوراي نگهبان برگزار شده و دليلي ندارد فرد و يا افرادي بدون استناد قانوني آراي مردم را زير سؤال ببرند.

استاندار تهران افزود: در حالي كه مجريان و ناظران انتخابات در حال شمارش آراي مردم هستند متأسفانه شاهد موضع‌گيري سؤال‌برانگيز آقاي موسوي هستيم كه قبل از شمارش آرا اقدام به اعلام پيروزي در انتخابات كرده است.
تمدن افزود: از آقاي موسوي كه سابقه مديريت در سطوح بالاي اجرايي داشتند انتظار مي‌رفت موضع منطقي داشته باشند نه آنكه قبل از پايان شمارش آرا و براساس اطلاعات اطرافيان و گمانه‌‌زني‌ها اقدام به موضع‌گيري شتابزده نمايند كه با استقبال رسانه‌هاي بيگانه و عناصر معاند نظام روبرو شود.

استاندار تهران افزود: مصاحبه زودهنگام آقاي موسوي در اعلام پيروزي در انتخابات و وعده جشن پيروزي براي هواداران خود مصداق بارز عدم رعايت قانون و بيانگر بي‌اعتنايي به آراي مردم و افكار عمومي دانست و از تمامي كانديداها خواست ضمن تمكين به رأي مردم از هرگونه تحريك مردم پرهيز نموده و به جاي مقابله با قانون و رأي مردم به رقابتها پايان داده و از منتخب مردم حمايت نمايند.

جشن حامیان احمدی نژاد

در همین حال و پس از اعلام نتایج اولیه آرا که از برتری احمدی نژاد در انتخابات حکایت داشت ، حامیان احمدی نژاد در شهرهای مختلف در مقابل ستادهای وی تجمع کرده و به جشن و شادمانی پرداخته اند.
همچنین برخی از آنها سوار بر خودرو و موتورسیکلت ، در سطح شهر ، با بوق زدن های مکرر و نیز فریادهای الله اکبر ، پیروزی نامزد خود در انتخابات را اعلام می کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گوشتکوب 23 خرداد 1388
الله اکبر الله اکبر. از گمرک جمهوری اسلامی ایران درخواست میکنم تسهیلات لازم برای ترخیص پارچه های چادری مخصوص آقایان را فراهم نماید. بدنبال اعلام جناب آقای کلانتری وزیر محترم کشاورزی مبنی بر اقدام پسندیده فرار از ایران پیشنهاد دارم که گمرک از دریافت سود بازرگانی صرف نظر فرموده تا فراریان محترم صرفا با پرداخت دلار یا پوند یا یورو چادر های دوخته شده سفارشی خود را ترخیص فرمایند. طبق نظر کمیسیون تطبیق بهترین رنگ چادر برای آقایان محاسن سفید رنگ قرمز و برای بقیه رنگ لجن مرداب انزلی است

شبه حافظ 23 خرداد 1388
جناب موسوی چو میدانستی افتادن به ناچار نمیبایست چنین بالا نشستن!!
نا شناس 23 خرداد 1388
انتظار درامدن اسم احمد نژاد از صندوق ها را داشتيم - اگر مردمي نخواهند سرنوشت خود را تغيير دهند خداوند نيز چنين نخواهد كرد
سها 25 خرداد 1388
آقای موسوی هنوز خوابی بیدار شو بابا..
چی زدی ........... هنوز تو توهم بسر می بری..
ما بیست و چهار ملیون و هفتصد هزار و .... نفریم که به دکتر احمدی نژاد رای دادیم ... و ما رو ضربدر دو کن چون با هر دو پامون می خواهیم لگد بزنیم به تو و تو رو از این کشور بیرون می کنیم ... خائن شورشگر...
استاد مازنی 26 خرداد 1388
آقای مدیر سایت!!!
چرا نظر مخالفین رو نمی نویسین؟
تا به این دوستان حامی احمدی نژادجواب داده شود!!!
معنی ازادی بیان و عقیده شمارو فهمیدیم: فقط تعریف از جناح موافق!!!
استاد مازنی 27 خرداد 1388
پیشنهاد به موافقان و مخالفان
1-مخالفان:
لطفا در آرامش و بدور از هرگونه اغتشاشی و از راه قانونی اعتراض خود را بیان کنید و به هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی توهین نکنید.
2-موافقان:
لطفا به حق دیگران برای اعتراض احترام بگذارید. زیرا آنان نیز مثل شما حق رای داشته اند و رای داده اند و خواستار پیگیری سرنوشت رای شان هستند.
دهخدا 27 خرداد 1388
بنده تا خالا 5 پیام نوشتم ولی جناب عالی هیچ کدام را تایید نکردی....این عاقبت نداره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.